Kako komunicirati trajnostno usmeritev? Skozi zgodbe.

Ali naj turistični ponudniki svoje goste seznanjajo s svojo poslovno trajnostno usmeritvijo? Ne nujno … Kajti s tem bi jih lahko obremenjevali s slabo vestjo, če morda ne spadajo v vrh okoljsko ozaveščenih potrošnikov. Niso vsi gostje nastanitev, ki si prizadevajo za čim bolj skrben odnos do okolja, izbrali teh zaradi njihove zelene podlage – pravzaprav so ti celo v manjšini. Študije tudi kažejo, da za to, da je nekdo »zelen«, potrošniki povečini niso pripravljeni plačati več. Zato tvegamo, da se bodo počutili slabo, če jim bomo poskušali na ves glas razlagati svoja okoljska prizadevanja. Tako jih z njimi najbolj učinkovito seznanjamo skozi – ZGODBE. O tem, da imamo, denimo, zeliščni vrt s svežimi zelišči. To jim bo všeč. In poudarjajmo raje lokalno kot trajnostno in zeleno. Tudi tako jih bomo vzgajali; a diskretno in predvsem brez morebitnega zbujanja krivde.

trendi-zeleno